محمدرضا هدایتی

پایگاه اطلاع رسانی محمدرضا هدایتی


بازدید کننده گرامی به پایگاه اطلاع رسانی محمدرضا هدایتی خوش آمدید.  -  مهدی رضایی کهخا

محمدرضا هدایتی

وبلاگ حامیان و طرفداران محمدرضا هدایتی

بایگانی

مهم: توضیحی درباره این وبلاگ

بیوگرافی کامل محمدرضاهدایتی


اکران نوروزی فیلم طنز ایران برگر با حضور محمدرضا هدایتی

مهدی رضایی کهخا | سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ق.ظ

این فیلم در حال حاضر در ۳۰ سالن سینمای تهران در حال اکران است و اکران شهرستان «ایران برگر» به تازگی در ۷۰ سینمای کشور آغاز شده است. 
باهنرمندی محمدرضا هدایتی 
فروش «ایران برگر» در روز گذشته، یکشنبه دوم فروردین ماه ۴۲ میلیون تومان در سینماهای پایتخت بود. این در حالی است که سینماهای تهران در روزهای  ۲۶ و ۲۹ اسفند ماه ۹۳ و اول فروردین ماه ۹۴ نیمه تعطیل بود. 
 

کارگردان: مسعود جعفری‌جوزانی

ژانر: طنز

سال انتشار: 1393

مدت زمان: 92 دقیقه

فرمت: MKV + Mp4

حجم: 469 + 792 مگابایت

خلاصه داستان:
این فیلم یک کمدی شلوغ است که داستانش در فضای معاصر روایت می‌شو و داستان امرالله خان و فتح الله خان است که بر سر انتخابات شوراها در یک روستا با هم رقابت می‌کنند .

بازیگران:
علی نصیریان، محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، حمید گودرزی، گوهر خیراندیش، فریبا متخصص، سحر جعفری جوزانی، سیاوش چراغی‌پور، هادی کاظمی و …

انتخاب بازیگران فیلم جدید مسعود جعفری جوزانی ادامه دارد و به تازگی چراغی پور و مظلومی به جمع بازیگران اضافه شده اند. «ایران برگر» به غیر از چند چهره سرشناس، تعداد زیادی بازیگر تائتری نیز دارد که بیشتر آنها انتخاب شده اند.

پیش از این حضور علی نصیریان، محسن تنابنده، احمد مهران فر، حمید گودرزی، گوهر خیر اندیش، هادی کاظمی، سحر جعفری جوزانی، محمدرضا هدایتی و شهره لرستانی در این فیلم قطعی شده بود. طبق برنامه ریزی انجام شده فیلمبرداری «ایران برگر» تا یک هفته دیگر آغاز می شود.

این فیلم پر بازیگر داستان امرا… خان و فتح ا… خان است که بر سر انتخابات شوراها در یک روستا با هم رقابت می کنند. پروانه ساخت «ایران برگر» به تهیه کنندگی مرتضی شایسته و فتح ا… جعفری جوزانی مدتی است از سوی اداره نظارت و ارزشیابی صادر شده. فیلمی که در ابتدا «چگونه آموختیم پیتزا بخوریم و خوشبخت باشیم» نام داشت و یکبار در دوره حضور محمدرضا حیدریان در معاونت سینمایی (سال ۸۱) مجوز ساخت دریافت کرده بود. این جدیدترین فعالیت مسعود جعفری جوزانی فیلمساز کهنه کار سینمای ایران بعد از ۱۶ سال است.

__________________________

اکران نوروز 94

لینک دانلود کامل فیلم بعد از پخش در شبکه خانگی قرار میگیرد…

دانلود آنونس فیلم ایران برگر

لینک دانلودسرور Uploadboy  / سرور HexUpload 

حجم فایل حجم :9 مگابایت

  • مهدی رضایی کهخا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی